Ένα αστέρι γεννιέται

Γεννημένος στο Μπρονξ της Νέας Υόρκης από Αλβανούς μετανάστες γονείς, μεγάλωσε σε ένα υπόγειο διαμέρισμα ενός κτιρίου στο οποίο ο πατέρας του ήταν επιστάτης. Η μαμά του εργαζόταν ως οικονόμος στο Μανχάταν και καθαρίστρια για το γραφείο της L'Oréal. Όταν δεν πήγαινε στο σχολείο, μια από τις αγαπημένες του δραστηριότητες ήταν ακολουθεί τη μητέρα του στη δουλειά για να κρυφοκοιτάξει τα διαμερίσματα που επισκεπτόταν. Ως υπάλληλος της L'Oréal, η μαμά του έφερνε συχνά καλλυντικά προϊόντα στο σπίτι από τη Maybelline New York και την Lancôme, κάτι που ιντρίγκαρε ιδιαίτερα τον Dedivanovic. Όλα τα καλλυντικά τον ενθουσίαζαν και του δημιουργούσαν τρομερή περιέργεια. Συνέχισε να θαυμάζει το μακιγιάζ από μακριά μέχρι την ημέρα που πρωτομπήκε σε ένα κατάστημα Sephora στα 17 του. «Μπήκα μέσα χωρίς να ήξερα τι ήταν, θυμάμαι ότι πέρασα από τις περιστρεφόμενες πόρτες τους και ήμουν συγκλονισμένος. Ω, Θεέ μου, εδώ θέλω να δουλέψω!», είπε.
Από τότε έψαχνε χωρίς επιτυχία για δουλειά σε διάφορα μέρη ώσπου μήνες μετά η επιμονή του να βρει κάποιον να τον προσλάβει ως σύμβουλο αρωμάτων στο υποκατάστημα Sephora που άνοιξε στο Flatiron, απέδωσε καρπούς. «Απλώς με έβαλαν στην πόρτα και έλεγα απλώς «Καλώς ήρθες στα Sephora!», κάθε δύο δευτερόλεπτα, κάθε φορά που κάποιος έμπαινε μέσα». Μια μέρα μια γυναίκα που έψαχνε να αγοράσει ένα νέο κραγιόν ρώτησε τη γνώμη του για το τι απόχρωση να αγοράσει. Στην αρχή δίστασε καθώς δεν ήταν δουλειά του, ωστόσο πήγε με χαρά να βοηθήσει. Και κάπου εκεί ξεκίνησε η σχέση του με το μακιγιάζ. «Ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα σιγουριά για κάτι που ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Εκείνη τη στιγμή, είχα βρει αυτό που ήθελα να κάνω για το υπόλοιπο της ζωής μου».

Ο δρόμος για την κορυφή

Η καριέρα του ως μακιγιέρ ξεκίνησε όταν προσλήφθηκε από δύο τραγουδιστές που γνώρισε στα Sephora για να δημιουργήσουν το μακιγιάζ τους για μια παράσταση καμπαρέ. Ήταν μόλις 17 ετών και δεν είχε ούτε καν καλλυντικά, έτσι πήρε ένα κουτί παπουτσιών Nike από την ντουλάπα του γεμάτο με προϊόντα από τη Sephora και έκανε το μακιγιάζ τους για 25 $. Έχοντας μεγαλώσει πιστεύοντας ότι δεν υπάρχει χώρος για τους άντρες στο μακιγιάζ, ο Dedivanovic φοβήθηκε να ασχοληθεί ανοιχτά με αυτό, πόσο μάλλον να το πει στην οικογένεια του. Γι αυτό τον λόγο τους έλεγε ότι ασχολούταν ως πωλητής αρωμάτων. Ταυτόχρονα όμως έψαχνε ασταμάτητα στις αγγελίες που ζητούσαν μακιγιέρ και έτσι κατάφερε να εργαστεί για την Lorac Cosmetics κάτι που του επέτρεψε να γνωρίσει ανθρώπους στη βιομηχανία της μόδας. Θέλοντας να δημιουργήσει το portfolio του έκανε το μακιγιάζ για τις δοκιμαστικές λήψεις με διάφορους φωτογράφους και όταν ήταν 21 ετών βρήκε τον πρώτο του ατζέντη. Η βιομηχανία της μόδας δεν τον κέρδισε τελικά και συνέχισε να εργάζεται ως freelance μακιγιέρ. Στη συνέχεια, το 2008 ήρθε η ευκαιρία να συνεργαστεί με την Kim Kardashian. Ένας φίλος του φωτογράφος του τηλεφώνησε την τελευταία στιγμή και του ζήτησε να κάνει το μακιγιάζ της για το εξώφυλλο του περιοδικού Social Life. Μη γνωρίζοντας ποια είναι, αρχικά αρνήθηκε καθώς είχε ήδη κλείσει έναν αρραβώνα. Ο φίλος του τον παρακάλεσε ξανά, έτσι αποφάσισε να προσπαθήσει να τα καταφέρει και στις δύο δουλειές, ξεκινώντας με το μακιγιάζ της Kim. Της άρεσε τόσο πολύ η εμφάνισή της που του ζήτησε να της πάει για ψώνια για να μπορέσει να φέρει τα ίδια καλλυντικά προϊόντα πίσω στον makeup artist της στο Λος Άντζελες. Αυτή ήταν η αρχή της σχέσης τους. Από τότε, κάθε φορά που η Kardashian βρισκόταν στη Νέα Υόρκη, ζητούσε από τον Dedivanovic να κάνει το μακιγιάζ της. Δεν άργησε να του κλείνει εισιτήρια για να πετάει στο Λος Άντζελες για να επιμεληθεί το μακιγιάζ της αλλά και των υπόλοιπων πρωταγωνιστών στο «Keeping Up With the Kardashians». Ωστόσο, το πιο κομβικό σημείο στην καριέρα του και η εκτόξευση της αναγνωρισιμότητας του ήρθε μετά από ένα tutorial βίντεο μακιγιάζ που η ίδια του ζήτησε για το YouTube. Εκτός από τη μούσα του, συνεργάστηκε επιπλέον με μερικά από τα πιο διάσημα πρόσωπα της εποχής μας, συμπεριλαμβανομένων των Kendall και Kylie Jenner, Jennifer Lopez, Ariana Grande, Demi Lovato, Mary J. Blige, Katy Perry, Ciara, Naomie Harris, Priyanka Chopra, Gabrielle Union, Kate Bosworth, Chrissy Teigen και Tyra Banks.
Το έργο του Mario έχει εμφανιστεί στο εξώφυλλο και στις σελίδες διεθνών βιβλίων μόδας και ομορφιάς όπως Vogue, L'Uomo Vogue, Harper's Bazaar, Elle, W, Interview, Glamour, Rolling Stone και Allure. Το μεγάλο του ταλέντο εξυμνήθηκε επίσης από τα InStyle, Glamour, Allure και W, μεταξύ άλλων εκδόσεων. Πρόσφατα, ο Μάριο τιμήθηκε με το εξώφυλλο του περιοδικού Make-up Artist. Επιπλέον, έχει εμφανιστεί στην εκπομπή Nightline του ABC και στο σημερινό σόου του NBC και υπηρέτησε ως κριτής στο Lifetime's Glam Masters.

Γράφοντας τη δική του ιστορία στον χώρο του μακιγιάζ

Ο Mario ήταν ένας από τους πρωτοπόρους των Master Classes πριν από 10 χρόνια. Αποτέλεσε πρότυπο και έμπνευση για καλλιτέχνες μακιγιάζ σε όλο τον κόσμο. Καλωσόρισε πάνω από 25.000 μαθητές στα sold-out Master Classes του σε πόλεις σε όλη τη Βόρεια και Νότια Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία, την Αυστραλία και τη Μέση Ανατολή, μοιράζοντας γενναιόδωρα τις διάσημες τεχνικές του που έχει κατακτήσει σε μια καριέρα δύο δεκαετιών. Καθώς έγινε παγκόσμιο φαινόμενο, το Master Class έχει δημιουργήσει μια παγκόσμια εκπαιδευτική τάση.
Το 2020 ήταν η 20η χρονιά του Mario ως makeup artist και το ντεμπούτο της ομώνυμης μάρκας καλλυντικών του MAKEUP BYMARIO. Και ναι, τόλμησε να κάνει την πρώτη κυκλοφορία της εν μέσω της πανδημίας COVID-19! Εύχρηστα προϊόντα με έξυπνες φόρμουλες υψηλής ποιότητας σχεδιασμένα να αναδημιουργούν τις μοναδικές τεχνικές μακιγιάζ του Mario. Τα καλλυντικά του αγαπήθηκαν από τους καταναλωτές, κέρδισε το Allure Best of BeautyAward και έγινε κορυφαία επωνυμία στα Sephora. Τα προϊόντα MAKEUPBY MARIO είναι διαθέσιμα παγκοσμίως σε περισσότερα από 2.000 σημεία διανομής. Παρά το γεγονός ότι πέτυχε τον μεγαλύτερο στόχο από τη λίστα του, ο Dedivanovic νιώθει ότι μόλις ξεκινά και κάνει συνεχώς νέα σχέδια και όνειρα!
Η συμβουλή του για όσους ξεκινούν το μακιγιάζ είναι: «Μη φοβάσαι τόσο, συνήθιζα να πιστεύω ότι τα πράγματα θα καταστραφούν ή δε θα εξελιχθούν όπως τα θέλω. Εργαστείτε σκληρά χωρίς να σας καταπιέζουν όλα αυτά τα πράγματα που σας κρατούν πίσω». Με τόσους πολλούς διάσημους makeup artist να κατακλύζουν τη βιομηχανία, τι τον ξεχωρίζει από όλους τους άλλους ταλαντούχους επαγγελματίες ; «Το ταλέντο είναι ένα ποσοστό όλου αυτού, αλλά λιγότερο από το μισό θα έλεγα. Αυτό που σας ξεχωρίζει είναι η νοοτροπία σας, η εργασιακή σας ηθική, ο τρόπος με τον οποίο δίνετε προτεραιότητα, η ικανότητα σας να θυσιάζεστε όταν προκύπτουν ευκαιρίες, όλα αυτά σε συνδυασμό θα σας κάνουν να ξεχωρίζετε και να αναδειχθείτε».